MKIT presenterar ny styrelse för 2024/2025

Ordförande Kårén har ordet

Det är med glädje som vi i den nya styrelsen nu tar över ansvaret för föreningen. Som ordförande är jag både spänd och peppad på det kommande verksamhetsåret, och är tacksam för möjligheten att göra det ihop med detta grymma gäng! Det finns mycket vi ser fram emot att göra tillsammans!

Allt från spännande evenemang och aktiviteter för att knyta kontakter och goda relationer med näringslivet, men självklart också skapa gemenskap för alla våra medlemmar. Vi är redo att lyssna på alla era idéer och förslag, och tillsammans skapa det bästa möjliga studentlivet för oss alla.

Vi vill även passa på att rikta ett stort tack till den avgående styrelsen för ett fantastiskt arbete. Era insatser är värda all uppskattning, och vi kommer att sträva efter att bygga vidare på det ni har skapat.

Är du nyfiken på ett potentiellt samarbete med oss? Eller har du andra funderingar? Tveka i så fall inte på att kontakta mig eller någon av de andra i styrelsen! Spana in vår hemsida för att läsa mer eller skriv till oss direkt på LinkedIn för att få kontakt